Patreonの登録者みなさまあけましておめでとうございます
冬休みのときは風邪をひいたので、MODを発表しませんでした。申し訳ございませんでした。
去年は色々な方にお世話になりました。ありがとうございました😊
今年もよろしくお願いいたします🙏🏻
Happy New Year to all Patreon subscribers!
I didn't present the mod during the winter break because I caught a cold. Sorry for the inconvenience.
I would like to thank all the people who helped me in the last year. Thank you very much 😊.
We look forward to working with you again this year 🙏🏻.
over Wii Fit c04.