XaiJu
白珠
白珠

fanbox


🍣2024/11/20 プチ制作近況

ご覧いただきありがとうございます、白珠です!


11月後半に入りましたが、皆さんは体調を崩さず過ごされているでしょうか…?

こちらはちょいちょい通院しておりましたが何とか制作し続けられています💪


雪が降ってきたのでコーンスープや紅茶など暖かいものを買いだめしてしまいました…😊

おすすめの暖かいものがあれば教えてください…!


それでは最近の状況をお届けします!

------------------------------------------------------------

🍣NEWS

・C105について

ご連絡が遅くなりましたが、C105当選しました((🍣))

現在制作中の新刊珠ちゃんマンガ、既刊の白ちゃんマンガ、

会場限定色紙を頒布予定です!


配置は2024/12/30㈪ 東地区 “S” ブロック 27bです!今年の年末もビックサイトで握手😊


サークルカタログURLはこちらです!

お気に入り登録いただけるとサークル巡りが楽になるはず…😎

webcatalog.circle.ms
https://webcatalog.circle.ms/Circle/Map/20006380/1




・新作DL作品進捗

現在進捗65%です!12月上旬までには完成予定で作業を進めていますので

ご期待いただけますと幸いです🍣🙏


こちらは乳首ばっかりに意識がいってたおかげで不意打ちされる珠ちゃん…😊


※制作中の本作品の一部を先行公開しておりますので、

 こちらもよろしければご覧ください🍵

※一部先行公開※🍣【全体版6P】DLマンガ最新作 切海 珠(オリジナル)触手責め

手負いの妖魔を追う珠ちゃん… 勝利したもののその晩から妙な夢を見てしまう。 そして夢の影響は現実にまで…珠ちゃんは一体どうなるのか…? 白珠コースでは全編44P(予定)の内、23P公開しております! 本編はDLsiteにて11月下旬販売予告、12月下旬販売の予定です! サークル「珠寿司」をフォローいただけると情報や通知も...

※一部先行公開※🍣【23P】DLマンガ最新作 切海 珠(オリジナル)触手責め


本編はDLsiteにて11月下旬販売予告、12月下旬販売の予定です!

サークル「珠寿司」をフォローいただけると情報や通知も確認できますのでぜひ! ※Fanzaでの販売は後日となりますのでご了承ください


珠寿司 サークルページ https://www.dlsite.com/maniax/circle/profile/=/maker_id/RG01011019.html



🍣ご支援のお礼

最近、胃腸の不調や肌の乾燥などで活動に支障が出る事が多く、

ご支援の一部を通院や薬の処方に充てさせていただきました…


日頃のご支援にあらためて感謝申し上げます🙏



過去作も販売中です!


🍣最新2作目(白ちゃん)

DLsite

(frame embed)



FANZA

(frame embed)




メロンブックス

(frame embed)




🍣1作目(珠ちゃん)

DLsite

(frame embed)



FANZA

(frame embed)




冬コミ準備などまだまだやる事は多そうですががんばります💪🍣

ではまた!

------------------------------------------------------------

Thank you for visiting!


It’s already late November—how’s everyone doing? I hope you’re all staying healthy!

As for me, I’ve been making occasional trips to the doctor, but I’m managing to keep up with my work 💪


With the snow starting to fall, I couldn’t resist stocking up on warm things like corn soup and tea… 😊

If you have any recommendations for other warm treats, please let me know!


Now, let me update you on what’s been happening recently!


---


### 🍣 NEWS

**About C105**

Sorry for the delayed update, but I’ve been accepted to C105 ((🍣))!

I plan to showcase my upcoming new manga featuring Tama-chan, the existing Haku-chan manga, and exclusive limited-edition shikishi at the venue!


My table will be located at:

**Monday, December 30, 2024**

**East Hall, “S” Block, Booth 27b**


Let’s shake hands again at Big Sight 😊


---


**Progress on New DL Work**

Currently, it’s **65% complete**! I’m working hard to finish by early December, so I’d be thrilled if you could look forward to it 🍣🙏


*I’ve shared a sneak peek of this work in progress, so please check it out if you’re interested 🍵*


The full work is planned for:

- **Preview Listing:** Late November on DLsite

- **Release:** Late December on DLsite


Please consider following my circle, *Tama Sushi*, to get updates and notifications!

*Note: The FANZA release will come at a later date. Thank you for your understanding.*


---


### 🍣 Thank You for Your Support


Lately, I’ve been dealing with some health issues, like stomach troubles and dry skin, which have affected my activities.

I’ve been using some of your generous support to cover medical visits and prescriptions.


I sincerely thank you for your continued support 🙏


---


### Past Works Available!


🍣 **Latest Work: 2nd (Haku-chan)**

- [DLsite](#)

- [FANZA](#)

- [Melonbooks](#)


🍣 **1st Work (Tama-chan)**

- [DLsite](#)

- [FANZA](#)


---


That’s all for now—see you again soon!


---

🍣2024/11/20 プチ制作近況 🍣2024/11/20 プチ制作近況 🍣2024/11/20 プチ制作近況

Comments

そういえば、めぐりズムのアイマスクは12枚入りと5枚入りがありますけど、ファミマとか店によってはお試し用に1枚だけ売ってるところもあるので先ずはそれで自分に合ってるのか試してみるのも良いと思います☺️👍️

閃粋

WS-ATCさん、ありがとうございます! 回る予定のサークルに含めていただき感謝です! 印刷した新作をお渡しできるのを自分も楽しみにしております😊🙏

白珠

うおおおおお! 絶対行きます!!!

WS-ATC

閃粋さんありがとうございます! 当選のお祝い感謝です😊 12月の楽しみを形にできるように制作を進めていきますね! しょうが湯は寒さ対策の他に胃腸にもよさそうですね! アイマスクも目をよく使うので検討してみます💪

白珠

当選おめでとうございます!ε٩(๑>ω<)۶з ありがたい事に12月の楽しみが出来ましたw 暖かい物と言えば「しょうが湯」も美味しくてオススメで、他にも体質によっては合わなかったりもしますが「めぐりズム 蒸気でホットアイマスク」は使用中は目を暖めるので疲れ目の時はよくお世話になってます👍️

閃粋


More Creators