So here's part one of the first pack for this month, and part two will be up in a day or two. I apologize for the delay as I was caught up in some home renovation which is now completed. After Botan's pack's part 2, I will most likely do a mixed character pack that should be up in a week.
I thank you all for your support and hope that you look forward to them.
今月の第一パックの第一部をお届けします。第二部は1~2日後に公開予定です。家のリフォームで忙しくしていたため、遅れてしまい申し訳ありませんが、リフォームは無事に完了しました。獅白ぼたんのパックの第二部の後、1週間以内に混合キャラクターパックを投稿する予定です。
皆様のご支援に心より感謝申し上げます。お楽しみにしていてください。