Morning ^^ I want to show you my next animation project wip, I just hope this doesn't take too much to finish lol. What if we make a poll? After I finish this animation I'll let you vote for the next one, in the meantime you can leave the character names in the comments ^^ おはようございます^^ 次のアニメーション プロジェクトのウィップをお見せしたいと思います。完了までにそれほど時間がかからないことを願っています (笑)。 世論調査をしたらどうなるでしょうか? このアニメーションが終わったら、次のアニメーションに投票してもらいます。それまでの間、コメントにキャラクター名を残していただいても構いません ^^
Igistor
2023-05-18 21:23:43 +0000 UTCphantomfox
2023-05-18 19:16:59 +0000 UTC