XaiJu
Duokuma
Duokuma

fanbox


「コミケに行きたい!」その19







お久しぶりです!


7月に第1期が終わって、いきなりもう10月ですよ!?


この3ヶ月は事務仕事で忙しく、コミケにも参加し、楽しかったけど疲れました


実はこの3ヶ月間、季節の変わり目で体調を崩し、「コミケに行きたい」新シーズンの配信を間に合わせることが出来ませんでした。でも、それでも、こうしてお届けしています。


オープニングに2ページ作ってます。クライマックスで崖っぷちに立たされながらも、すっかり仲良くなった二人を見て、新章をスタートさせます。


え?



=================================================================








it's been a long time!


The first season ended in July, and suddenly, it's already october!


I really busy doing office works these three months, I join some comic conventions, it was totally fun and also tiring!


In fact, because of the interchanging season these days, I got sick and cannot deliver this new season of [Comiket ni ikitai] on-time. But nonetheless, here we are.


I make two pages for the opening. Despite the climax cliffhanger, we start this new chapter by looking at them totally friendly. What's happening?!


「コミケに行きたい!」その19 「コミケに行きたい!」その19 「コミケに行きたい!」その19 「コミケに行きたい!」その19 「コミケに行きたい!」その19

Comments

おかえりなさいませ! こういう、元の姿を連想させたあとで中身を再認識させるところに惹かれますわ

イマジンカイザー

おかえりなさいませ どうやらあのあとたっぷり教えて朝チュンなようですね 次もなにかやりそうなのが楽しみで仕方ありません

む~やん~zero~


More Creators