結構気に入る、昔のモノクロ絵「プロレスラーでいこう~~!8」をカラーにしていました! モノクロを直接カラーにするじゃなく、線から始めて描き直すのです~そしてちょっとカ厚塗りを試しました。 今まで一番血が多い描写したのカラー絵ですけど、この程度ならR-18Gではないと思います(^^;) **「もっと男の子絵を見たい!」プランには「高解像ヴァージョン」を載せますよ~ The old pic from Kazuya black and white pic. I like this pic so much, so I have try to make it to color version. And please don’t wonder I’m lazy to draw a new pic, because this pic is not re-touched, in fact its a whole new stuff that draw from zero, and I try to coloured it in Full Render style (Full Render is a very hard job for me) XD **High resolution version have been release for plan [I want more young boys pics].
えら
2020-07-16 12:35:19 +0000 UTC理樹
2020-07-16 12:25:55 +0000 UTC少年ごてん
2020-07-16 05:45:37 +0000 UTC