Hi!! I'm sorry I haven't uploaded anything for a few days. I've been busy. I'm still working on a pending commission, so I'm just leaving this here for you!
I hope you like it and thank you very much for your support!!
こんにちは!ここ数日何もアップロードしていなくてごめんなさい。忙しくて。まだ依頼を受けてる作品に取り組んでいるので、ここにアップしておきます!
気に入っていただければ幸いです。応援していただき、ありがとうございます!!