'패자부활전 어떠신가요? ''Loser revival '
Added 2020-05-27 11:33:13 +0000 UTC안녕! 모두에게 의견을 구하고 싶습니다!
Hello! I'd like to ask everyone's opinion!
투표로 선택받지 못한 캐릭터들의 '패자부활전'을 고민중입니다!
I'm thinking about a 'Loser revival' for the characters who weren't chosen by voting!
방식은 1년에 두번.6월12월을 패자부활전의 달로 정하여, 그동안 선택받지 못한 캐릭터들만을 모아서 다시 투표하여 3건의 '풀컬러아트'로 작업합니다. (세번째 선택된것은 NSFW버젼이 없음)
It's twice a year.Dec. June is the month of the 'Loser revival ', and we gather only the characters that have not been chosen so far and vote again to work on 3 'full-color art' cases. (Thirdly selected is not NSFW version.)
단, 이번엔 패트리온 후원자들에게 한하여 투표가 가능합니다.
However, only patrion sponsors can vote.