WIP/④
いつもありがとう。
2024-07-06 18:14:22 +0000 UTC View Post
進捗2ページ目です、見せ槍は絶対必要なのです。 ---------------------------------------------------------------------- 皆様からの支援金でコトブキヤのハンドモデル買いました。 激遅投稿頻度にも拘わらずいつも支援してくださって本当にありがとうございます。 これからは手だけやたら正確になるかもしれません Here is the progress on page 2. Thanks to your support funds, I bought Kotobukiya's hand mod...
2024-05-21 17:29:25 +0000 UTC View Post
4ページの予定です。 漫画描くの楽しいし勉強になるけど如何せん時間がかかるワ… It will be 4 pages. Drawing comics is fun and educational, but time consuming.
2024-05-07 18:54:13 +0000 UTC View Post
いつも支援ありがとうございます。 今回も投稿がとても遅くなってしまった… 描きたいものが溜まっていく… Thank you for all your support! I am very late in posting this... I'm accumulating things I want to draw...
2024-04-22 19:39:22 +0000 UTC View Post
熱気でカメラが曇りそう The camera seems likely to fog up from the heat.
2024-03-19 16:22:21 +0000 UTC View Post
いつもご支援ありがとうございます。 1枚絵の予定です、ギレーヌとミルコ描くの楽しすぎゆ… Thank you always for your support. It's planned to be a single picture. Drawing ghislaine and Miruko is so much fun…
2024-03-12 20:06:31 +0000 UTC View Post
いつもご支援ありがとうございます。 更新メチャ遅くなりました…実生活が一段落したので少しずつ更新増やせたらなと思います。 今回は海外ニキからの要望で英文入れてみました、翻訳が正確なのかは全く分かりませぬ🧐 Thank you always for your support. The update has been delayed... Now that work has settled down, I'd like to gradually increase the frequency of updates. This time, I've tried including English...
2024-03-07 21:43:19 +0000 UTC View Post
1ヶ月ぶりです… 実生活が忙しく中々絵を描く時間が取れませんでした… 全3Pの予定です。 久々の更新が進捗で申し訳なか!!! It has been a while… I have been so busy with work that I have not had time to paint… It will be 3 pages in total. Please wait a little longer.
2024-02-15 19:55:30 +0000 UTC View Post
いつもご支援ありがとうございます。 取り敢えず1枚、続きは考え中… 最近FANBOXも厳しくなってきましたね… 気を付けねば。
2024-01-18 20:54:11 +0000 UTC View Post
筋肉もいいけどムチムチも描きたいよね キャラの練習をしようと思うので描いて欲しいキャラクターがいたらコメントで教えてくださぁ! I'm going to try to practice, so if you have a character you'd like me to draw, please let me know in the comments!
2023-11-21 19:46:49 +0000 UTC View Post
しっかり塗ったバージョン 最近ラフを描いてる時が1番モチベーションが高い事に気付きました。しばらく塗りは程々でその分沢山描いてみようかと思います( ¨̮ )
2023-11-07 17:08:31 +0000 UTC View Post
commissionありがとうございました! 次の投稿もskeb絵になると思います、よろしくお願いします(ノ*・ω・)ノ Thank you for the COMMISSION! I think my next post will be a skeb picture too, thank you!
2023-09-29 17:59:23 +0000 UTC View Post
skeb作業中! 週末までに上げたいね! Skeb work in progress! I hope to have it finished by the weekend!
2023-09-17 18:41:09 +0000 UTC View Post
創作意欲とアイデアが枯渇して8月全く投稿出来ていませんでした…近日中に追加絵upします…本当に…申し訳…ない I had not been able to contribute because I had not been able to come up with ideas. I will add new pictures soon...Sorry...
2023-08-31 11:56:43 +0000 UTC View Post
グエラはセックスをコミュニケーションと思ってるタイプなので悪気は一切無いらしい… Guerra is the type of person who thinks of sex as communication, so no offence is taken.
2023-07-22 18:42:07 +0000 UTC View Post
遅くなってしまい…すまない… 近日中に…追加絵も公開…します… Sorry for the delay... I will add to this shortly...
2023-07-15 17:05:37 +0000 UTC View Post
更新遅くなりましたー! 導入部分も描く予定だったのでもしかすると後で追加するかもしれないです! Sorry for the late update! I was going to draw the first half as well, so maybe I'll add it later!
2023-06-12 15:28:10 +0000 UTC View Post
季節絵とかも描いていこうという事で、水着絵2〜3枚描く予定です! 最近同じキャラばっかり描いてるけど大丈夫?皆飽きてない…? I'm planning to draw two or three swimming costume pictures, as I'm also going to draw seasonal pictures! I've been drawing the same characters a lot lately, is that OK? Are you bored of drawing the same characters?
2023-06-01 10:16:33 +0000 UTC View Post