Hello guys, how are you? I hope you all are fine! :D Well, first of all I wanna say sorry for not posting anything this past week, I have to admit I'm sick and that past week I was really really sick... Now I'm kind of OK so don't worry.
Now to the matters: Here you have the color version of this draw of my friend's OC Tearun. Hope you like it guys. For uncensored version please become my patron on my Patreon account: www.patreon.com/hdrawer
_____________________________________________________
Hola chicos, como están? Espero que esten my bien. Bueno, primero que nada quiero disculparme por no postear nada la semana pasada, admito que he estado enfermo y esa semana estuve verdaderamente mal... Pero no se preocupen, ahora estoy mejor.
Ahora a los asuntos: aquí tienen la versión a color de esta ilustración del personaje de un amigo, Tearun. Espero les guste. Para versiones sin censura conviertanse en mis patrons en mi cuenta de patreon: www.patreon.com/hdrawer