皆さん良い年明けを迎えられたでしょうか😉
I hope you had a good start to the year😉
遅くなりましたが、今年もよろしくお願いします🙇♂️
I know it's a little late, but I look forward to working with you again this year🙇♂️
今年初のPatreon更新はやはり1月という事もあり着物がいいなと思いました😊
For the first Patreon update of the year, I thought a kimono would be a good choice, especially since it is January 😊
なので今まで私が作った二次創作キャラクターの中から選んで着せました!
So I chose a few of my fan fiction characters and put them in kimonos!
いや、これはある意味着ていないかもしれません🤔
No, this one may not be wearing it in a way🤔
ナ クロー
2024-01-18 14:28:00 +0000 UTC