XaiJu
AtelierYakoh
AtelierYakoh

patreon


[WIP(進捗):Movie] Why don't you try inserting, sir♡ / 召しませ♡ご主人様! part.2

I am posting the work progress "WIP008", another viewpoint version of " Why don't you try inserting, sir♡ part.2".

※2025/08/29
I am posting the work progress "WIP008", another viewpoint version of " Why don't you try inserting, sir♡ part.2".
Rendering wasn't completed in time, so I'm posting what I have so far.
I plan to post the finished version once rendering is complete. It will likely be around Sunday evening.
I hope you enjoy it.

「召しませ♡ご主人様! part.2」別視点版の作業進捗「WIP008」を投稿します。
レンダリングが間に合わなかったため、できたところまでの投稿となります。
レンダリングが完了次第、完成版として投稿予定です。おそらく日曜日の夜ごろになるかと思います。
楽しんでいただければ嬉しいです。

※2025/08/24
I am posting the work progress "WIP007", another viewpoint version of " Why don't you try inserting, sir♡ part.2".
I hope you enjoy it.

「召しませ♡ご主人様! part.2」別視点版の作業進捗「WIP007」を投稿します。
楽しんでいただければ嬉しいです。

※2025/08/08
I am posting the work progress "WIP006" of the " Why don't you try inserting, sir♡ part.2".
I hope you enjoy it.

「召しませ♡ご主人様! part.2」の作業進捗「WIP006」を投稿します。
楽しんでいただければ嬉しいです。

※2025/08/03
I replaced the work progress "WIP005".
I added the latter half of the video.

作業進捗「WIP005」の差し替えを行いました。
動画の後半部を追加しました。

※2025/08/01
I am posting the work progress "WIP005" of the " Why don't you try inserting, sir♡ part.2".
Since the rendering was not completed in time, I am posting what I have done so far.
I plan to repost it once the rendering is complete.
I hope you enjoy it.

「召しませ♡ご主人様! part.2」の作業進捗「WIP005」を投稿します。
レンダリングが間に合わなかったため、できたところまでの投稿となります。
レンダリングが完了次第、再投稿する予定です。
楽しんでいただければ嬉しいです。

※2025/07/25
I am posting the work progress "WIP004" of the " Why don't you try inserting, sir♡ part.2".
I hope you enjoy it.

「召しませ♡ご主人様! part.2」の作業進捗「WIP004」を投稿します。
楽しんでいただければ嬉しいです。

※2025/07/18
I am posting the work progress "WIP003" of the " Why don't you try inserting, sir♡ part.2".
I hope you enjoy it.

「召しませ♡ご主人様! part.2」の作業進捗「WIP003」を投稿します。
楽しんでいただければ嬉しいです。

※2025/07/11
I am posting the work progress "WIP002" of the " Why don't you try inserting, sir♡ part.2".
I hope you enjoy it.

「召しませ♡ご主人様! part.2」の作業進捗「WIP002」を投稿します。
楽しんでいただければ嬉しいです。

※2025/07/04
I am posting the work progress "WIP001" of the " Why don't you try inserting, sir♡ part.2".
I hope you enjoy it.

「召しませ♡ご主人様! part.2」の作業進捗「WIP001」を投稿します。
楽しんでいただければ嬉しいです。

[WIP(進捗):Movie] Why don't you try inserting, sir♡ / 召しませ♡ご主人様! part.2 [WIP(進捗):Movie] Why don't you try inserting, sir♡ / 召しませ♡ご主人様! part.2 [WIP(進捗):Movie] Why don't you try inserting, sir♡ / 召しませ♡ご主人様! part.2 [WIP(進捗):Movie] Why don't you try inserting, sir♡ / 召しませ♡ご主人様! part.2 [WIP(進捗):Movie] Why don't you try inserting, sir♡ / 召しませ♡ご主人様! part.2 [WIP(進捗):Movie] Why don't you try inserting, sir♡ / 召しませ♡ご主人様! part.2 [WIP(進捗):Movie] Why don't you try inserting, sir♡ / 召しませ♡ご主人様! part.2

More Creators