XaiJu
tanukikannpani
tanukikannpani

fanbox


4月まとめ+skeb手数料無料期間につき募集のお知らせ

狸の皮です!ヘルニアで頸椎と肩と首が死にました!!(眼が死んでいる)

今月もたくさんのご支援にいいねにリツイートにフォローにブックマークにコメントにskebでの有償リクエスト等ありがとうございました!

皆様のご支援のおかげで絵も描けるし生活もできるし本当にありがとうございます…!なのにいつも不健康でどうにもいい感じに更新できなくて申し訳ないッス…!来月も病院に通いながらになるのでちょっと更新が不安ですが頑張っていきますのでよろしくお願いします!もっと絵がうまく早く描けるようになりたーーーい!

さて!今月のまとめは下記の通りになっております!モスエクのオマケ新規ページはやっぱり無理だったよ…(FX顔)

モスエク凌辱 高画質+影無 鉱石病無 文字無し

崩壊3rd アポニア 高画質 文字入り差分

アーミヤ ふたなり レズレイプ 高画質

また、現在(4/30)skebさんで登録者200万人とクリエイター登録者10万人を記念してリクエスト手数料無料期間(5/2まで)となっておりますので

いつもよりお安めにご依頼を受けられるようになっておりますので気が向きましたら是非!

1枚絵のリクエストでしたら最低金額5000円からでちょっとした差分程度でしたらこれくらいの金額で大丈夫です!でも複数差分だったりキャラが複数だったり漫画形式(全部新規ページ)となりますとお任せ金額以上でないとお受けするのが厳しいッス…!後、台詞などを入れる場合作業量や作業期間が自分の場合二倍以上になってしまうため高額でなければ受けにくいです…誰か文字入れるのにいいツール教えて…クリップスタジオ文字ツールめっちゃ重い…普段描いてるようなスケベ絵以外にも私の知らないキャラや一次創作のいわゆる「うちの子」描いて!とか「うちのこ」の立ち絵を描いてほしいんだけどもっていうのも大歓迎です!下に最近描いたスケベじゃない絵のサンプルも置いておきますのでよろしくお願いしますー!











4月まとめ+skeb手数料無料期間につき募集のお知らせ 4月まとめ+skeb手数料無料期間につき募集のお知らせ 4月まとめ+skeb手数料無料期間につき募集のお知らせ 4月まとめ+skeb手数料無料期間につき募集のお知らせ 4月まとめ+skeb手数料無料期間につき募集のお知らせ

Comments

Thank you for your concern! We have checked the English text of your request using multiple translation tools, so I think you're probably fine!

Thank you so much for taking on the request, I know you will do well. Stay safe.

Leoshiki

Thanks for getting back to me! I really appreciate you saying so.... However, due to skeb's terms and conditions, we will not be able to ask you any questions, as we will be severely punished if we do so here, but we will try our best to meet your request by cutting out some parts that we deem not particularly important...! Thank you!

Also if you have any question on the request let me know.

Leoshiki

First off you were not rude at all, and Seconded just do as much as you can with my request if some things need to cut in the request then that's okay, I'm just happy that you even reply back, also I did not know skeb dose that so now I know not to ask again.

Leoshiki

(I am sorry if there is any aggressive or strong language in the translated content. It was never my intention.)

Thanks for the skeb request on your support! And thank you for all the warm words you've always spoken to me! I'm sorry, but since Skeb's terms and conditions strictly prohibit this kind of consultation outside the company... I can't give you a specific answer about the amount... I'm really sorry. However, in my case I will convert the amount of work I can do and the amount of money I can pay you into an hourly rate, as determined by the content of your request. If I decide that it is impossible for me to make it within that time frame based on my skill level I am very happy to receive your request, but I will not accept your request if I judge that it is impossible for me to make it within that period. Skeb leaves the decision of the amount of money to the person who makes the request, so I am not dissatisfied with the amount of money offered, and I am not blaming you. It is not your fault, it is just my poor technique.... I am really sorry.

First off thanks for the hard work,and I hope you get better, seconded I sent you a request on skeb on the 27 for 20,000 jpy about a amiya,and rosmontis futanari gangbang(due note that I set it to anonymous on the settings), and I was wondering if the money I sent was not enough and if so how could adjust the price better.

Leoshiki


More Creators