I had been working with an 8TB HDD to read and write data, but the read time was too long and it was hard on my body, which had lost a lot of strength. So I used the support money to purchase a 2TB WD_BLACK SN770 NVMe™ SSD. Load times are faster and very comfortable, thanks to everyone who helped. So I will do my best with this SSD this month. I apologize again to last month's Request Plan subscribers. 色んなデータが膨大すぎたので、今までは8TBのHDDで作業を行いデータの読み書きを行っていたのですが、あまりにも読み込み時間が長すぎて体力の落ちた体には色々しんどいものがありました なので皆さんからの支援金を使いWD_BLACK SN770 NVMe™ SSDの2TBを購入しました ロード時間が早くなりとても快適です、これも支援してくださった皆様のおかげです という訳で今月はこのSSDと共に頑張りたいと思います 改めて先月は、リクエストプランを支援してくださっている皆様に迷惑をおかけして申し訳ありませんでした