令人難過的2020年終於要完結了。2021年。。會是怎樣呢?。。期待。。
The sad 2020 is finally coming to an end. 2021. . What will it be like? . . look forward to. .
悲しい2020年はついに終わりに近づいています。 2021年。 。 どんな感じ? 。 。 を楽しみにしています。 。
Photo here 🎉
please keep an eye on my Patreon at 00:00 (GMT +8)😝
hthtgginin
2020-12-31 12:19:20 +0000 UTC-sYu-
2020-12-31 12:18:46 +0000 UTCChun Ming Lui
2020-12-31 12:17:22 +0000 UTCCoolrexli1981
2020-12-31 12:14:55 +0000 UTC