天氣超冷,幸好照片在之前都拍好了,否則真的是沒有動力把衣服脫下來哦。。
The weather is very cold. Fortunately, the photos were taken before, otherwise there is really no motivation to take off the clothes. .
天気はとても寒いですが、幸いなことに、写真は以前に撮ったものです。そうでなければ、服を脱ぐ動機は本当にありません。 。
Photo here ୧| ͡ᵔ ﹏ ͡ᵔ |୨
.
yessid escobar
2021-10-11 14:48:32 +0000 UTCAndrew
2021-01-02 06:48:23 +0000 UTC星辰
2020-12-21 11:45:52 +0000 UTCKkk
2020-12-21 08:48:54 +0000 UTCBebe Ni
2020-12-21 06:39:34 +0000 UTCAlex L
2020-12-21 04:45:40 +0000 UTCjulio romero
2020-12-21 03:23:15 +0000 UTCst
2020-12-21 03:06:11 +0000 UTCTim
2020-12-21 02:54:29 +0000 UTCGyftt
2020-12-21 02:44:13 +0000 UTC