未調校的照片變多了。。我很多時候要上兼職,處理照片的時間就少了很多。很困擾呢。。
There are more unadjusted photos. . I have to work part-time a lot, so I have less time to process photos. Very troubled. .
未調整の写真がさらにあります。 。 私はアルバイトをたくさんしなければならないので、写真を処理する時間が減ります。 とても困った。 。
Pic1
Pic2
😩
Kkk
2020-07-08 15:25:22 +0000 UTCGasket
2020-07-08 11:32:37 +0000 UTCKyui Lem
2020-07-08 10:15:19 +0000 UTCGrim Ø
2020-07-08 09:24:59 +0000 UTCBebe Ni
2020-07-08 09:23:54 +0000 UTCDemon-F
2020-07-08 09:19:46 +0000 UTCjulio romero
2020-07-08 09:07:05 +0000 UTCBebe Ni
2020-07-08 09:05:39 +0000 UTCMingyan Sie
2020-07-08 05:48:29 +0000 UTC星辰
2020-07-08 04:47:43 +0000 UTCLandKen
2020-07-08 04:19:49 +0000 UTCDemon-F
2020-07-08 04:15:02 +0000 UTChardy
2020-07-08 04:14:12 +0000 UTCEquivalent Exchange
2020-07-08 04:12:00 +0000 UTC