不好意思!因為我今天要上兼職,所以比較晚才可以更新。。希望不會令大家等得太久了。新一周加油呢!(我也要好好努力)
I'm sorry! Because I have to take a part-time job today, I can update later. . I hope it won't make everyone wait too long. Come on for the new week! (I have to work hard too)
申し訳ありません! 今日はアルバイトをしなければならないので、後で更新できます。 。 長く待てないようにお願いします。 新しい週に来てください! (私も頑張らなければなりません)
Pic
👖
Kenesemeff
2020-07-03 16:44:24 +0000 UTCAlex L
2020-06-30 04:03:46 +0000 UTCJackL
2020-06-30 00:02:35 +0000 UTCAndrew
2020-06-29 14:37:30 +0000 UTCZach
2020-06-29 14:33:32 +0000 UTCAce Ara
2020-06-29 14:30:58 +0000 UTC