我希望將現在的1、3、5tier結合起來,只剩下5tier,方便管理也不用擔心內容分類的問題。 想問一下大家的意向。
I hope to combine the current 1, 3, and 5tier, leaving only 5tier, which is convenient for management and does not need to worry about content classification. I want to ask everyone's intentions.
現在の1、3、5tierを組み合わせて、5tierのみを残して、管理に便利で、コンテンツの分類について心配する必要がないようにしたいと思います。 皆様のご意向を伺いたいと思います。
(Deadline: 28 Jun 2020)
Kkk
2020-06-24 19:54:55 +0000 UTCBebe Ni
2020-06-24 01:17:09 +0000 UTCBebe Ni
2020-06-24 01:15:26 +0000 UTCうまし
2020-06-23 13:34:49 +0000 UTCWRS
2020-06-23 08:43:26 +0000 UTCRT
2020-06-23 07:48:34 +0000 UTCRobert Huang
2020-06-23 07:00:59 +0000 UTCChris
2020-06-23 06:52:14 +0000 UTCBebe Ni
2020-06-23 06:51:34 +0000 UTCBebe Ni
2020-06-23 06:51:16 +0000 UTC