比比近來在想一件事情。因為不想花心思將內容分級了,所以想把所有TIER合起來。。只餘下一個5tier。。那麼管理也容易一點囉。。不知道各位朋友會不會支持我這個想法呢?
Bebe has been thinking about one thing recently. Because I don’t want to bother to rate the content, I want to put all TIER together. . Only one 5TIER remains. . Then management is also easier. . I wonder if my friends will support my idea?
ベベは最近、一つのことを考えています。 わざわざコンテンツを評価したくないので、すべてのTIERをまとめたいと思います。 。 5TIERは1つだけ残っています。 。 その後、管理も容易になります。 。 友達が私の考えを支持してくれるのだろうか?
Pic
🥃
yessid escobar
2021-10-09 14:20:10 +0000 UTCKkk
2020-06-26 14:08:04 +0000 UTCAndrew
2020-06-23 14:18:48 +0000 UTCGyftt
2020-06-23 06:51:28 +0000 UTCRobert Huang
2020-06-23 06:34:13 +0000 UTCEquivalent Exchange
2020-06-23 06:31:56 +0000 UTCjulio romero
2020-06-23 06:02:11 +0000 UTCJakob Patino
2020-06-23 06:02:05 +0000 UTCGrim Ø
2020-06-23 05:34:20 +0000 UTCAce Ara
2020-06-23 05:21:06 +0000 UTCChun Ming Lui
2020-06-23 04:34:19 +0000 UTCEri
2020-06-23 04:27:26 +0000 UTCMing H. Lee
2020-06-23 04:24:19 +0000 UTCJak
2020-06-23 04:19:57 +0000 UTCwaynewen
2020-06-23 04:05:47 +0000 UTCWRS
2020-06-23 04:05:39 +0000 UTCDemon-F
2020-06-23 04:04:25 +0000 UTC