XaiJu
El Chasconsito
El Chasconsito

fanbox


January poll

Este mes no habra encuesta para elejir a la waifu del mes, ya que me gustaría aprovechar el tiempo libre en terminar el especial navideño

Espero que en febrero si se retome la encuesta, ya que siento que sistema de votos es divertido para todos y hace que haya variedad 🐙 ------------------------

This month there will be no poll to choose the waifu of the month, since I would like to take advantage of the free time to finish the Christmas special I hope that in February the survey will be resumed, since I feel that the voting system is fun for everyone and creates variety 🐙


More Creators