XaiJu
reiwa-rerere
reiwa-rerere

fanbox


支援者さまへアンケート、PSDファイルの需要調査

みなさま、いつもありがとうございます~

そして本題なのですが


PSDファイルって需要ありますか?

絵を描く人以外に、何も需要が無い気がするので普段はあげてませんが

皆様にお聞きしたいと思いました


一応実寸大よりはサイズを落とさせていただくんですが

わたしはベースカラーに、基本ハードライトか乗算で色を載せてるので

全部の色がいつでも調整できるようにしています

(そしてレイヤーとかフォルダ分けは汚いです)


もし欲しい人がいたらコメントくださいませ

支援者さまへアンケート、PSDファイルの需要調査

Comments

I usually like psd files because I want to see which colors are used. Seeing the process on how someone draws and uses the folders and layers makes me are how much hard work is put into it. I actually like the time lapse function you do because seeing the process is fun. Honestly psd files should be in the higher tiers as a bonus.

justchro


More Creators