About some changes
Added 2024-02-24 13:37:45 +0000 UTCI've been thinking about changing how I post content a bit. I'm considering fusing the hardcore and softcore posts into one of 12/14 concepts. Because of this, the Softcore tier would be deleted, and the Hardcore tier would be renamed to the Censored tier.
This would also mean that I could repeat characters sooner.
I wanted to know what you think about these changes.
DeepL翻訳:
コンテンツの投稿方法を少し変えようと考えている。ハードコアとソフトコアの投稿を12/14のコンセプトの1つに融合させることを考えている。このため、ソフトコア層は削除され、ハードコア層は打ち切り層に改名されるだろう。
これは、私がすぐにキャラクターを繰り返すことができるということでもある。
この変更についてどう思うか知りたかった。