あけましておめでとうございます。午年なので半分馬な人の絵を描いてみました。本年も応援よろしくお願いいたします。
Happy New Year! Since it's the year of the horse, I drew a hot hunk who is half horse. I hope you will continue to support me this year.
Anon
2026-01-04 05:14:01 +0000 UTClokewk
2026-01-02 18:26:18 +0000 UTCStefan
2025-12-31 19:45:16 +0000 UTCCyberium
2025-12-31 18:11:07 +0000 UTCN. O. Nemuss
2025-12-31 16:27:14 +0000 UTC