DQ11の漫画の再審査は不合格でした。
どこが違反しているのか教えてもらえず埒が明かないので下記の外部サイトに投稿します。
お手数をおかけして申し訳ありません。
My DQ11 cartoon re-examination was unsuccessful. I will post it on the external site below as I cannot get anywhere without being told of the specific violations.
Sorry for the inconvenience.
https://ux.getuploader.com/saishow/download/98
[Password] 5XecPZV*j|xE