Xアカウントについて about X acount
Added 2025-08-27 08:50:50 +0000 UTCお世話になっております。L.T.S.でございます。
凍結してから二日ほど経ちましたが、やはりXアカウントはあったほうがいいかと思いまして二代目アカウントを作りました。
できたてほやほやのアカウントはこちら!!
https://x.com/LTS_Second
お手数おかけしますが、もう一度フォローいただけますと幸いです。
初代のアカウントが復活したらそちらでの投稿に戻す予定ですが…みんなそんな感じなんですかね?
直近の投稿でfanboxに加えてpixivのリンクも貼っていたのがよくなかったのかなー?と思っています。
次は凍結しないように悔い改めていきたいですね。
余談ですが、少し金欠気味なのでskebやPixivリクエストを送っていただたり、fanbox支援いただけるととても助かります…!
Since my old account was suspended, I’ve created a new X account!
https://x.com/LTS_Second
I’ll be posting here from now on, so I’d really appreciate it if you could follow me again.
That said, if my previous account gets restored, I plan to go back to posting there.
Also, just as a side note, I’ve been a little short on funds lately… so if you’d like to support me, it would really help if you could send a request on Skeb or Pixiv, or consider supporting me on FANBOX. Thank you so much!
Comments
thank you! I'll get along well with difficult X!
L.T.S.
2025-08-29 06:04:45 +0000 UTCHappy to promote your new account! Hope this one doesn't get deleted (stupid X)
PK
2025-08-29 02:35:23 +0000 UTCありがとうございます!! 二代目アカウントでもがんばっていきます!!
L.T.S.
2025-08-27 10:13:46 +0000 UTCお疲れ様です。 2代目フォローさせていただきました♪ 宜しくお願いしますm(_ _)m
劉龍
2025-08-27 09:28:08 +0000 UTC