Will be uploading the Botan mini Pack tomorrow, and after that will be doing Tsurugi. Will have some content polls for your feedback after that. Thank you for the support and hope you all look forward to upcoming stuff.
明日、ボタンミニパックをアップロードします。その後、ツルギを行います。それ以降はコンテンツの投票を行い、皆さんのフィードバックを求めます。サポートいただきありがとうございます。これからの新しいコンテンツを楽しみにしていただければ幸いです。