-Working with almost 40 °C (104 °F) of temperature with all the machines turning on is very uncomfortable 😅 I'm waiting until Wednesday for the installation of the new air with super cooler 😭 Sorry for the delays in the new illustrations, I promise you a lot of activity in the next weeks 💪🏻 you are my preference always!
-Trabajar con casi 40°C de temperatura con todas la máquinas echando calor es muy incómodo 😅 Tengo que esperar al miércoles para la instalación del aire acondicionado 😭 Lamento los retrasos en nuevas ilustraciones, os prometo mucha actividad las últimas semanas 💪🏻 ¡Eres mi preferencia siempre !
ONROK
2021-07-18 18:44:08 +0000 UTCPutty
2021-07-18 18:01:58 +0000 UTC