1月も応援ありがとうございました😊✨
Thank you for your support in January😊✨
早くも一ヶ月が経過しましたね😳
It's already been a month 😳.
お互いあまり無理をせず、無事に一年を過ごしたいですね(´▽`)
I hope that everyone can get through this year without any major troubles(´▽`)
ちなみに来月は私のイラスト活動2周年があります🤭
By the way, next month will be the 2nd anniversary of my illustration activity 🤭
引き続き応援よろしくお願いいたします😄
I hope you will continue to support me😄