XaiJu
gpanda
gpanda

fanbox


Captured Rita 01 (PSD+CLIP)

I've been using CSP as my main program. However, I noticed some of the layers are not translated correctly when I saved it into PSD. Hence, I'm uploading both the .Clip and .psd files. Do let me know if you guys prefer just one version of the files or both of them.

私はCSPをメインのプログラムとして使っています。しかし、PSDに保存した際、一部のレイヤーが正しく変換されていないことに気づきました。したがって、私は.Clipと.psdの両方のファイルをアップロードしています。もし、あなたが片方のバージョンだけ、あるいは両方のファイルを好むなら、私に知らせてください。

Rita


Rita


Captured Rita 01 (PSD+CLIP)

More Creators