ご覧いただきありがとうございます!
今年もよろしくお願いします((🍣))
皆さんは今年の目標は決まっておりますでしょうか…?
自分の目標もまとめたいところですが、
連作とかオリジナルキャラとかやってみたいですね、別途まとめます!
イラスト制作ですが、Skebにていただいたリクエストについては
早ければ今週末納品ですのでお待ちいただけますと幸いです!
途中経過をちょっとだけ…
来週以降もどしどし描いていきたいですね!
ただちょっと体調に難ありなのでしっかり寝てから活動していきたいと思います…
皆さんも体調にお気をつけて…😭
では!
------------------------------------------------------------
Thanks for reading!
We look forward to working with you this year ((🍣))
I hope you all have set your goals for this year...?
I would like to put together my own goals.
I'd like to do a series of works and original characters, I'll put them together separately!
As for illustration work, we are waiting for your requests on Skeb to be delivered as early as this weekend.
I hope you can wait for the delivery as early as this weekend!
I'd like to continue to draw more next week.
I hope to continue to draw more illustrations from next week onwards!
I'm feeling a little under the weather, so I'll try to get a good night's sleep before I go to work...
I hope you all take care of yourselves 😭
See you soon!
白珠
2023-01-11 15:16:43 +0000 UTC黒ウ
2023-01-06 03:02:36 +0000 UTC