Darkness won and will be the next one!!
I also have a pending commission that I have to finish, so I'll definitely try to move forward on it while I make the set too!
Thank you very much for your support!!
(the image has nothing to do with the post, I just wanted to upload it because it was from a test I was doing lol)
ダークネスが勝ちました!次は彼女です!!
あと、進めなきゃいけない依頼もあるので、セットを作りながら並行して頑張ります!
いつも応援ありがとうございます!!
(※画像はこの投稿とは関係ないです。テスト中に作ったものなので、なんとなくアップしただけです笑)